there is no more you and i

hejsan!
Har märkt att tiden går himla mycket fortare än vad man vill att den ska göra.
Man tänker att man ska hinna göra massa saker, men tiden går för fort.
Känns som att veckorna förvandlas till dagar.

Tänkte berätta om en rolig grej som hände i skolan idag:
Min klass hade so, jag satt med stephenie, julia och therese. Vi kollar ut genom fönstret och ser ett par byggarbetare som vi börjar vinka till. De vinkar tillbaka och vi skriver en lapp som det står hej på som vi visar upp. Då tar den ena av killarna fram en färgspruta? haha eller vad det heter och skriver sitt nummer i snön. Fick sedan reda på att de var kanske lite för gamla. Det blev inte så mycket jobb den lektionen så det har man fått ta igen nu senare på kvällen, men det var det faktiskt värt. haha :)

Nu tänke jag lägga mig, eftersom en ny dag i skolan väntar imorgon.

Godnattt alllllaa söööta


Kommentarer
Postat av: Daniela

äckligt fanny, äckligt :)

2010-01-20 @ 14:40:44
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: Therese

Hahaha sååå värt det! :D

2010-01-21 @ 00:04:41
URL: http://theeereeeseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0